sobota 20. srpna 2016

THIS or THAT TAG

THIS or THAT


Otázky z: THIS or THAT

Ahoj, vítám Vás u tohoto TAGu THIS or THAT.
O co jde? Budu zde mít 10 otázek stylu: domácí knihovna/knihovna(veřejná), vždy si vyberu jednu odpověď a napíšu důvod, proč jsem si vybrala právě ji. :)

JDEME NA TO!


1.THRILLER X ROMANTIKA 
Já osobně jsem zastánce především romantických knih, ale když je ve knize trochu thriller stylu, ráda ho přivítám. 

2.VLASTNÍ KNIHY X KNIHOVNA
Osobně preferuji vlastní zakoupené knihy, mám radši pocit, že je kniha moje, můžu se k ní kdykoliv vrátit a nemusím se strachovat, že si budu připlácet za pozdní donesení. 

3.AUTOR X AUTORKA
Abych řekla pravdu, mezi tímto vůbec nerozlišuji, je mi jedno, jestli knihu napsal muž, nebo žena. Občas mne překvapí, jak se muži dokážou v knihách vcítit do žen, to ne, že ne. Ale asi více preferuji autorku. 

4.BICHLE X POVÍDKY
Povídky jsem nikdy moc nečetla, jen když jsem musela do školy, proto preferuji bichle, mám ráda, když se příběh odehrává v souvislých textech. Prostě to má něco do sebe.

5.ČEŠTÍ AUTOŘI X ZAHRANIČNÍ AUTOŘI
Raději čtu zahraniční autory, protože mi příjde, že mají většinou více fantazie. Asi to zní hodně blbě, ale ke knihám českých autorů jsem měla vždy trochu daleko. Určitě se ale najdou i velmi kvalitní spisovatele v Česku, jen to chce hledat.

6.SELEKCE X SKLENĚNÝ TRŮN
Jednoznačně SELEKCE, je to moje nejoblíbenější kniha/trilogie, kterou jsem kdy četla. Skleněný trůn mám přečtený pouze jeden díl a zatím se nechystám pokračovat v dalších. Přesto by si všechny dívky, co mají rádi romantiku měly přečíst SELEKCE, na tu totiž nedám dopustit. 

7.HLAVNÍ HRDINA X HLAVNÍ HRDINKA
Jelikož jsem dívka, budu nadržovat hlavní hrdince. Knihu s hlavním hrdinou jsem ještě nikdy nečetla, nebo možná jednou, ale i tak se dokážu vcítit více do dívky, než do muže. To je asi jasné.

8.SOUČASNOST X HISTORIE
Stejně jako u Selekce jednoznačně současnost/brzká budoucnost. Historie mne nikdy celkově moc nebrala, a tak ji ani moc nevyhledávám v knihách. 

9.NÁŠ (BĚŽNÝ) SVĚT X NOVÝ (FANTASY) SVĚT
Toto je velmi těžká otázka, miluji fantasy svět, proto taky miluji knihy od Disneyho. Ovšem, běžný svět má také co do sebe. U této otázky si vážně nevím rady, je to tak na stejno. 

10.ZÁPORÁK ŽENA X ZÁPORÁK MUŽ
Záporáky celkově vůbec nemusím, takže i zde bude má odpověď neutrální.

Žádné komentáře:

Okomentovat