pátek 5. srpna 2016

Rudá jako rubín-recenze

Recezne-Rudá jako rubín

Ahoj, přicházím s novou recenzní ke knize Rudá jako rubín, která patří do trilogie Drahokamy. 


Další díly: Modrá jako safír, Zelená jako smaragd
Autor: Kerstin Gier
Nakladatelství: CooBoo
Především romantika s cestováním v čase
Mé hodnocení: 75%

Obsah z knihy: 
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.

Mé hodnocení:
Kniha se mi líbila, trochu mne mrzí, že v 1. díle nebylo více romantiky. Doufám, že mne další díl překvapí a potěší. Hlavní hrdinka mi přirostla k srdci, myslím si, že se v mnoha věcech chovám naprosto stejně, nebo bych alespoň chtěla. Děj mne zaujal, protože cestování v čase je pro mne něco vážně zajímavého. Obdivuji spisovatelku, jak toto téma dokázala podat tak, aby bavilo. Tato kniha byla napsána stylem, který se velmi dobře čte. Ovšem mi přišlo, že byla kniha směrovaná spíše pro mladší čtenáře (13 let), tudíž nemůžeme očekávat nic "teen". Závěrem bych knihu ohodnotila těmito slovy: kniha se mi líbila, ale neuchvátila mne. Za zmínku stojí určitě film, který byl podle této knihy natočen. 



Žádné komentáře:

Okomentovat