Ahoj, vítám Vás u nové recenze na velmi známou a populární knihu:

Autor: John Green
Nakladatelství: YOLI
Velmi dojemný romantický příběh
Mé hodnocení: 89%

Obsah z knihy:
Hazel Grace diagnostikovali ve třinácti letech rakovinu plic, teď je jí šestnáct a rakovina je v posledním stádiu. Nikdo neví, jak dlouho bude žít, ale vědí, že smrt je nevyhnutelná.

Hazel Grace tráví dny sledováním nekonečného pořadu Amerika hledá topmodelku a čtením dokola její oblíbené knížky Císařský neduh od holandského spisovatele Petera Van Houtena. Začne z donucení rodičů chodit do podpůrné skupiny, kde se schází lidé s rakovinou. Tam se seznámí s okouzlujícím Augustem Watersem, neboli Gusem, s klukem, jenž vyšel z boje s rakovinou s amputovanou nohou.

Hazel začne trávit s Gusem hodně času. Baví se například sledováním filmů, hraním videoher a jinými naprosto běžnými činnostmi. Gus jednoduše probudí v Hazel znovu chuť žít. Hazel si ale plně uvědomuje, že brzy umře, a proto se zpočátku bojí do Guse zamilovat, neboť má obavy, že mu její smrt zlomí srdce. Gus ji ale neustále přesvědčuje, že by si tu krásu zamilovanosti měli užít právě proto, že oba dobře vědí, jak málo času jim zbývá.

Vlastní hodnocení:
Abych byla naprosto upřímná, ze začátku mne tato kniha vůbec nebavila a ke čtení jsem se musela nutit, celkově mi to vše přišlo strašně zdlouhavé a nekonečné. ALE! Velmi originální příběh s nezapomenutelnými a báječnými postavami. Hazel a Gus jsou mí favorité v knížních párech. Kniha se mi líbí především tím, jak je napsaná, občas jsou v ní i malé ilustrace, a proto mi je kniha hned milejší. Tato kniha mne maximálně dostala do jiného světa plného romantiky a smutku. Nebyla napsaná tak, aby bylo vše růžové jako v pohádce, ale ukázala drastický, smutný a PRAVÝ svět. Donutila mne přemýšlet nad věcmi, o kterých bych si vůbec nic nepomyslela, kdybych nepřečetla tuto knihu. A ano, tato kniha mne naprosto dojala, posledních 100 stránek jsem probrečela. Nikdy bych nečekala, že ve mne může kniha vzbudit tolik emocí, ale opak je pravdou! Tato kniha je základem knihovny každé mladé dívky/ženy, proto nesmí chybět ani u mne. Na tuto knihu bych nedala nikdy dopustit. Film, se mi také líbil, ale kniha je kniha :)